Sunday, April 19, 2009

What To Do?

Today just like normal Saturday
Woke up at 10 a.m.
Listen to MY FM
"Guling-guling" on my sweeetie bed until 1 p.m.
=.=
Lazy like pig

3 p.m.
Start doing homework
Till 7 p.m.
Watch TV
Continue doing homework
Dinner
Bathe
Continue doing homework
[again??? =.=]
Online

Still haven finish my homework la
>.<
Add Maths

Moral

Sejarah




那个
超超超超超超超超超超想去阿帅音乐会
还没问妈妈
不懂她给不给我去
大多数
不给
T_T
亲爱的妈咪
表酱对我嘛
我要去看阿帅啦
这是她人生中第一场大型音乐会
我怎么可以错过咧
她西北担心我的人身安全
然后又不懂怎样去
刚刚叫三哥6月7日陪我去云顶
他问做莫
我讲去阿帅音乐会
他立刻答
『cheh~我都不想看她』
然后我讲
『你不用去看 你只是陪我去云顶罢鸟』
他讲不要
yiiyerr
怎么办~
oh~
怎么办~
T_T


No comments: